3 Eylül 2012 Pazartesi

Oral Seks ile başlayan ilk Üçlü deneyimim...

        Bayılıyorum, oral sekse bayılıyorum, yaptırırken hissettiğim kontrol gücüne, hazza , yukarıdan bakarken oral seksi yapan kişinin yarragımı ağzına dolu dolu almasına ve O'nun çıldırmasına, sadece bakmaya, bayılıyorum.  Sadece düşündüğümde bile ereksiyona geçiyor ve şu an bilgisayar masasının altında bana oral yapan birini hayal ediyorum. 

        Aylin diye bir sevgilim vardı, deep throath yapmaktan zevk alırdı ve O'nun sayesinde ne menem bir zevkmiş anladım , tabi herkes için aynı şey geçerli değil çünkü zor bir pozisyon aslında her iki taraf içinde, yapan erkekler pek beceremiyor (Mehmet hariç) ama kızların gırtlak yapısından sanırım  daha başarılı oluyorlar. Hemen hemen oral yapmayı seven tüm kız partnerlerim bir kere olsun denemiştir. Becerebilen de oldu beceremeyen de ama erkekler deneme için daha az hevesli onu söyleyebilirim.

      Seda diye bir kız vardı mesela, gay olan bir arkadaşımız ben ve Seda , grup yapma aşamasına gelmiştik, ilginç olan fikrin Seda dan çıkmasıydı. Seda benim samimi olduğum ve uzun süredir görüştüğüm bir arkadaşımdı, erkek ilk ve tek erkek arkadaşından uzun süre önce ayrılmış ve kilo problemi yaşamaya başlamıştı, aslında horalanabilecekler için tam  bir balık eti kıvamına ulaşmıştı , ama boğazını tutamaması sebebi ile  bu sınırı aşmasına ramak kaldığının haberlerini veriyordu. Uyarılarıma rağmen yeme alışkanlıklarını değiştirmediği gibi, mutfakta iyi olduğu için beni de yoldan çıkarıyordu. 

     Yine böyle bir akşam ziyafetinin ardından , alkol almaya başlamıştık , ikimizde iyi birer içici olduğumuzdan bira ile votkayı cilalıyor çakırkeyiflilin sınırlarında geziyorduk zaman geçtikçe. Alkol cesareti arttırdığın, Seda kilolumu değil mi olduğunu sorduğunda her seferinde hayır diyen ben , bu sefer biraz deme gafletinde bulunarak bir kadının gazabına uğradım. Ne salaklığım kaldı ne kadından anlamadığım, Seda güzel kızdı, mavi gözleri , açık kahverengi saç rengi ve beyaz tenli , boylu poslu bir hatun kişilikti. 10 bilemediniz 15 kilo olan fazlası yakışıyordu kendine çünkü bölgesel değil tüm vücuduna kilo alıyordu, kilosuna rağmen belinin kıvrımı belli oluyor ve iri göğüsleri ve kalçasıyla  Christina Hendricks vari hatlarıyla çoğu Türk erkeği için ideal kadın örneği olduğunun farkına varamıyordu ne yazık ki. Bunları ona söylediğimde , tabi ki Christina Hendricks'in adı geçmedi çünkü o zamanlar hatunu bilmiyordum. Neyse, ikna olmuyor bir türlü, benim aslında çıtı pıtı kızlardan hoşlandığımı bildiğinden, sanki seni bilmiyorum diyordu, Ayşe benim yarım kadar kız 55 kiloyu geçmez falan deyince, et sıyırmak herkesin hoşuna gitmez , kalça göğüs te lazım dedim bende ne yapayım.

      O anda kapı çaldı ve Seda'nın karşı komşusu , eleman gay di ve bende birkaç defa feneri Özgür'ün yatakta söndürmüştüm. Seda da başlayan alkol gecelerinin sonunda merdivende başlayan ve sen bu saatte sarhoş sarhoş araba süremezsin le başlayıp devamı yatakta biten geceler işte.  Zaten Seda benim biseks takıldığımı bildiğinden de çekinmeden gelip giderdik birbirimize.

     Patırtınıza geldim ne oluyor demeye kalmadan Seda tüm durumu özet geçti, özgür de sağ olsun destek olmak açısından bir kaç laf edip sakinleştirdikten sonra muhabbete devam ettik, hüzünden şamataya dönmüştü gece ve moraller düzelmeye başlamıştı, ben tuvalet molası için kalktım ve sonrasında mutfakta sigara su içmek üzere girdiğimde, Özgür arkamda bitmişti bile, hiç bir şey söylemeden , elindeki sigarayı bana uzattı ve şortumu indirirmeye yeltendi, Seda gelir dur dedim, o hafif sızdı uyanmaz dedi, ben sigarayı tüttürürken nazik ve yumuşak bir şekilde, dilinin ucuyla yarrağımın kafasınıda dolaşıyordu, dudaklarıyla sıkıştırıp emiyor, orta parmağılya deliğimi yokluyordu, sonrasında hepsini ağzına alamadığından , yarısı ağzından gözlerimin içine bakıyor ve her zaman yaptığım gibi biraz sert davranmamı istiyordu, uzun saçlarını elime doladım ve ağzını açmasını söyleyerek dibine kadar soktum, sırt üstü yere yatırıp suratını ikiye katladı bacaklarının arasına alıp göğsüne oturdum , savunmasız bir şekilde altımda yatıyor ve gözlerinden yaş geliyordu, (yeter diyene kadar şiddetin dozunu artırıyorduk yeter durma kelimesiydi), baktım ses seda yok dudaklarının arasından yarragımın kafasını ağzına soktum , ve o pozisyonda iken Özgür'ün gözleri şaşkınlıkla açıldı ve kapıya doğru bakıyordu, önce anlam veremedim ama kafamı çevirdiğimde Seda'nın bizi fal taşı olmuş gözlerle izlediğini gördüm. Tabi ani bir toplanmadın ardından , Özgür çıplak değildi ama ben çırılçıplaktım, şortumu yerden aldım ama yarrak inmiyor tabi, Seda'nın gözler de onda neyse toplandık, kızım insan bir ses veriri yada, baktın oradayız dön sene içeri falan diyorum ben buna , alkol ve samimiyet dolasısıyla biz başladık gülmeye, ve Seda'nın ağzından oğlum insan insanı bunu yapar mı çocuğu boğacaktın neredeyse dedi, ben hem şaşırmış hemde kahkahayı patlatmıştım. Ben öyle seviyorum dedi Özgür. Çok iri nasıl alıyorsun hepsini ağzına deyince Seda, Özgür de inceliklerini anlatmaya başladı, yahu ben de buradayım diyecek oldum, Seda şşşt ledi bana , eee sustum bende ama , hem boşalamamamın verdiği hem muhabbetin etkisiyle ben ereksiyonuma tekrar kavuşmaya başladım, Seda kanepede yanımda Özgür küçük sehpanın dibinde tam benim karşımda kanepe hizasında oturduğundan hemen fark etti tabii, bak dur göstereyim dedi, sehpayı çekti ve benim şorta elini attı, ben dur  dedim, sonuçta Seda vardı ve biraz çekindim, Seda dur yahu deyince, elimi çektim ve Özgür en izin verdim. Eee yıllar bana iyi davranmış ve lisede başlayan yarragımın irileşmesi devam etmişti. Seda'nın canlı olarak gördüğü en büyük yarrak olduğuna emin oldum bir anda, Özgür uygulamalı olarak anlatıyordu, şöyle böyle diye, işte bu hayvanın yarragı büyük olduğundan kökünden avuçlayabiliyorum, sonra kalınlığı yüzünden den hepsini ağzıma alamıyorum ama yarısına kadar sokup dudaklarımla ve yanaklarımla başlıyorum emmeye falan, tabi ben bir öncekinin yarım kalmasıyla boşalma pozisyonuna geçtim ve geliyorum dedim, Özgür bayılırdı tüm spermi yutmaya , anlatmaya devam ediyor bir yandan bir yandan ben ayağa kalkınca tam pozisyonunu aldı, yani diz çöktü önümde başladı maharetini Seda ya göstermeye, hiç beklemiyorum ben Seda'nın bu kadar rahat olacagını tabi, ben boşalırken Özgür tümünü yutmaya kalktı ama ağzından taştı tabi, bogulacaktı neredeyse, yarısını yuttu yarısı dudaklarından göğsüne suratına sızdı ama hale emmeye devam ediyor tabi O emdikçe ben kasılıyorum ayakta , dengemi kaybedince elimş uzattım ve refleksle Seda nın omzuna kuydum elimi, kızın kalb atışını oradan farkediyordum, bedeni gerilmiş , terlemiş ve tam olarak azmıştı. Neyse oda elini elimin sütüne koydu ve ben orgazımımı yaşarken beni seyrediyordu. Olay bitince gidip üstümü başımı suyla temziledim, Özgür eve gitti duş almaya , sonra geldi biraz daha içtik ve ben kakıyorum dedim, Seda sarhoş oldun araba kullanma burada kal dedi, Özgür' de evet gitme deyince, benim de işime geldi tamam o zaman kahve yapın dedim.

      Bunlar mutfakta kahve yaparken ben biraz ayılmak maksadı şöle uzandım, aslında sarhoş değilim kendimdeyim ama bular beni uçmuş zannediyorlardı.  Eve gitmeye üşenmesen gidebilecek durumdaydım yani. Neyse Özgür ile Seda işi uzatınca mutfağa geçtim, bunlar kahve yapacaklarına muhabbet ediyorlar , ne oldu yahu dedim, Özgür söyle diyor, Seda söylemiyor , ısrar edince, Özgür, sen benimle beraber olurken izlemek istiyormuş Seda dedi, ee gördü ya dedim öyle değilmiş tam olarak sevişirken izlemek istiyormuş deyince, anladım. Yok falan derken, Seda, ne olacak ya zaten ikinizi de çıplak ta gördüm şey yaparken de dedi, ney yaparken deyince ben gülerek , anladılar bunlar benim ikna olduğumu, ve Seda'nın yatak odasına geçtik. 

     Ben standart zaten hemen şortu ve t-shirtü çıkardım , özgür 1,70 boylarında esmer, kara kaşlı kara gözlü, 60 kilo civarlarında yakışıklı bir çocuktu, vücudunu beğenirdim, çok küçük olmayan bir yarrağı vardı 69 yapmayı severdim özgürle, çünkü ne ağzımda kaybolurdu nede taşardı, neyse , ben ışığı söndürüp abajurları yaktım odada, ve Özgürü yatırdım yatağa ayakta durarak ona hükmediyordum Özgür severdi kontrolü bırakmayı, göbeğine elimi koyarak agzını araladım ve henüz daha erekte olmamış yarragımı ağzına dayadım, bana oral yaparken Seda onun başının yanında oturuyordu ama kalbinin atışını, vücudunun titrediğini tekrar görmeye başlamıştım, boynundaki damarın attığı gözüküyordu artık, neyse benim yarrak standart ölçülerine ulaştığında ve Özgür'ün ağzından kurtulup boşa çıktıgında Seda inceliyordu. Özgür, beni biraz itekleyip yatakla arama diz çöktü ve Seda yatakta tek kaldı, yerdeyken ban oral yapmaya başladı ve , Seda'yı yatağın yanına doğru çekerek bir eliyle yarragımı tutarken Ona bakıyor ve hadi diyordu, zaten izlem teklifi geldiğinde amacın bu olduğunu anladığımdan, hafifçe Seda ya yaklaştım ve ağzına alması için cesaretlendirdim , titreyerek elini uzattı ve var kavradı, elinin içi buz gibiydi, soğuk soğuk terlemiş, heyecenadan yüzüne kan hücüm etmişti, Özgür hadi dediğim gibi dedi, ve boynundan hafif destekleyerek Seda'nın ağzıyla benim yarrağı birleştirdi, Seda nın bu işte fazla tecrubesi olmadığı dişlerini kullanmasından belli oluyordu ama katlanacaktık artık, Özgürün talimatlarıyla dilini ve dudaklarını kullanarak devem ediyordu, Özgür de ona katılınca ilk defa bu hazza ulaştım ve iki kişi tarafından oral seks yapılan pozisyondaydım, Özgür tecrübesi ile altta kalıyor taşaklarımı yalıyor ve beni delirtiyordu. Seda yı soymaya başladım ve çıplak olunca göğüslerinin büyüklüğü ve yuvarlak hatlarının  güzelliğine bir daha hayran kaldım, bu vücudun kıymetini gerçekten bilmiyordu, beklemediği şekilde onu yatağa boylu boyunca uzatıp, yatağım bitimine doğru çektim, çarşafın üzerinde kayması çığlıgı atması bir  oldu, bacaklarını aralayarak önüne çöktüm, böyle bir gece eklemediğinden ve erkek arkadaşı olmadığından hem bacakları hemde kasıkları biraz kıllıydı, kafamı tutup temiz değilim dedi, ben yeterince temizsin diyerek iki parmağımla klitorisini açım ve dilimin ucuyla darbelere başladım. Bu arada Özgür kendine benim yarrak için pozisyon arıyordu, ona da yer açarak sadece kafasını yalayabiliyordu benim yarrağın ama neyse işte yer bulmuştu, Seda ıslandıkça ıslanıyor ve inlemeler ile kafamı iyice aşağılara bastırıyordu, az sayılmayacak bir zaman sonunda artık iyice yaklaşmıştı orgazma , tüm dudaklarımı ve yanaklarımı kendi suyuyla ıslatmıştı, tabi bu arada Özgür de vardı, artık o da hazırdı , komidinin üzerinde duran prezervatifi aldı ve nazikçe bana geçirdi, Seda'nın yanına yüzüstü uzandı ve bacaklarını açarak beni beklemeye başladı Seda da doğrularak olacakları izlemeye başladı , ben yavaşça pozisyonumu aldım ve Özgür'ün göbeğinin altına yastık koyarak biraz yükselttim , O da ereksiyon halinde olduğundan tam olarak uzanamıyordu, kalçasını araladım, ve çok hafif çe kafasını deliğine yasladım, derin bir nefes aldı, kayganlaştırıcı sevmiyordu, hafif acı çekmek hoşuna gidiyor ve prezervatifin kayganlaştırıcısı yeter diyordu her zaman, hazır olduğunu anlayınca ben yüklendim, yüklenmemle kafasının içine girmesi ve Seda nın kikirdemesi bir oldu, iyice içine yerleştiğimde Seda yı da kendime çevirerek elimle Onun da geride kalmamasını sağlıyordum, yavaş başladığım gidip gelmeli arttırınca Özgür'ün iniltileri de artmaya başladı , ben hızlandıkça ve derinlere indikçe beli kasılıyor,  iki büklüm oluyordu, bir süre sonra yüz üstü çevirip bacaklarını göğsüne doğru katladım , Seda yı da Özgür ün yanına sırtüstü yatırdım ,artık bir elimle yarak sıvazlıyor bir elimle Seda nın memesini avuçluyor, bu arada da pompalıyordum, tam bu anda Özgür ahlaya pahlaya geldi ben pompalarken durdurdu beni, ondan çıktım ve prezervatifi çıkararak Seda nın ağnıza alması için döndüm, Özgür de geldi ve başladığımız pozisyona geri döndük, benim boşalmama daha olduğunu anladığımdan, komidinde ki kutudan bir prezervatif daha aldım , taktım ve Seda'nın bacaklarının arasına girdim, istermisin dediğimde hiç sesini çıkarmadan biraz gülümsedi, kasıklarından kendime çektim ve bacaklarını araladım, yavaşça girdim ve kontrolü O na verdim, uzun süredir seks yapmadığından sanırım biraz zorlanıyordu, iyice yumuşayınca ve hazır olunca başladım gidip gelmeye, tempoyu arttırdıkça taşaklarımın darbe aldığını hissediyordum , ne de olsa bir erkek sikerken ( en azından benim beraber olduklarımda)bu kadar hızlı tempoda , bu kadar  derin giremiyorsun, Seda da zorlanıyordu ama anatomisi kadın anatomisi  ve buna uygun olduğundan bu zorlanmadan zevk alıyordu, sonunda üzerine uzandım ve misyoner pozisyonunda(aslında sevmediğim bir pozisyondur) dizlerim çarşafta yanana kadar hızlandım ve yanık acısına aldırmadan devam ettim , Seda'nın tırnaklarının tenime girdiğini hissetmem ve kendini orgazm olması sebebi ile bırakmasından hemen sonra kendimi bıraktım ve çıkmadan boşalmaya başladım. Rahatlama ve boynunda biriken terin dudaklarıma temasıyla aldığım güzel kokunun tadına varmak için üzerinden kalkmadım ve bekledim. Sonrasında gülüşmeler, ve hiç sesimi çıkarmadan duşa gittim.

   Duş esnasında aklama Seda nın bunu kaldırıp kaldıramayacağı geldi, biraz canım sıkıldı, orgazm sonrası pişmanlıkla kanepede ağlarken bulma korkusu ile duştayken, kapı açıldı ve Seda yanıma süzüldü, sırtını uf yaptım  öpeyim de geçsin diyerek şakalaşmaya başlayınca, düşündüklerimi söyledim, başlarken  O da öyle hissetmiş ama artık kasmaktan  yorulmuş, çoktandır benimle sevişmek için fırsat kolluyormuş ama bu biraz değişik olmuş, ama hoşuna gitmiş. Birbirimiz yıkadıktan sonra çıktık. Özgür çoktan karşıda duşunu almış kahveleri yapmıştı, kahve keyfinden sonra Seda ile koyun kuyuna uyuduk. Bir daha hiç üçlü olmasa da  okul bitip Seda İstanbul' dönene kadar zaman zaman berber olduk. Askere giderken ve geldikten sorna beni ilk ve son seksimi O'nunla yapmıştım.    

   


  

     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder