23 Ağustos 2012 Perşembe

Kalçanın yumuşak dönüşü...

         Okşadıgım kalçanın yumuşak dönüşünün ardında oluşan coğrafyanın vadi  olmamasını diliyorum bazen. Bir kadının belinden daha seksi geliyor bana zaman zaman bir erkegin taşşaklarının bitimindeki o yumuşak bölge. Genç ve körpe bir vucudun bitimindeki eller tarafında okşanamak ve kalçalarımdan başlayarak tüm benligime masaj yapmasını istiyorum. Elini belimde gezdiriken , ortaya çıkardıgı yarragını hafifçe dudaklarıma değdirmesini ve yalatmasını, sonra bana öyle bir oral seks yapmasınını ki çıldırıken hiç sonunu getiremedigim o oral sekse başlayayım O nun için. Aldıgımız pozisyonda boşalalım birbirimizin vucuduna.    

Az önce can sıkıntısından nette dolanırken okudugum seks hikayelerinin arasında kendimi bu hislerde buldum bir anda. Aklımdan geçenleride okurken anladıgınız gibi güzel bir erkek vucudu gördügümde  bakmadan edemiyorum kalçasına.

Üniversite hayatım boyunca yaşamış oldugun birkaç homeseksüel ilişki dışında , yahu blog yazıyorsun niye yalan söylüyorsun degilmi, tamam tamam , tecrubelerim oldu iki cinslede, uzun süredir bu tarz şeyler hissetmiyordum. Geçenlerde arabaya otostop çeken genci aldıgımdan ve beri. Elemana  resmen sulandım ve sonunda Manisa yolunda ilk homoseksüel tecrübesini yaşattım. İlk tecrübeyi yaşayanların genelde edilgen olmayı seçmeleri biraz düşündürücü geliyor bana, eleman genç oldugundan O'na oral yapma niyetindeyken O bana oral yaptı önce ve sırt kaslarının haraketlerine izlerken kucagıma yatmış çıtır gencin içimde olmasını arzuladım bir anda, ki dediğim gibi masculer bir yapım vardır.

Zaten Feminen olmayı bir türlü anlayabilmiş deilim, kendini gay ilan edip , orasını burasını boyatan , konuşurken , (flört esnasında degil) , kırıtan , göz süzen kadınsı hareketler yapan tipleri  çözemiyorum. Arkadaş yaradılışında bir adet çük iki adet taşşak sahibisin sen. Haaa gay degilim ben erkek bedeninde kadınım  , bu yarrak tan kurtarın beni , verin bana bir AM , nasıl kadın olunurmuş göstereyim dersen o zaman ayrı.

Neyse arkası gelir umarım, uzun zamandır yazmaya başlamayı düşünüyordum , hevesle açılmış ve unutulmuş bir blog yazısı olmazsa bunlar , daha anlatacak çok şey var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder